Ne tür bir Zihne Sahibim?

Ekim 08, 2020

 Büyüyen Zihin

1. İstediğim her şeyi öğrenebilirim. 
2. Başarısızlıklarımdan öğreniyorum. 
3. Kendime meydan okumak istiyorum. 
4. Geri bildirimin yapıcı olduğunu düşünüyorum.  
5. Başkalarının başarısından ilham alıyorum.
6. Hayal kırıklığına uğradığımda bile her zaman sebat ederim, çabam ve tavrım her şeyi belirler.



Sabit Zihin

1. Bunda ya iyiyim ya da değilim.  
2. Eğer hata yaparsam, iyi olmam. 
3. Zorlanmayı sevmiyorum.  
4. Geri bildirimin kişisel olduğunu hissediyorum. 
5. Eğer başarılıysam, kendimi tehdit altında hissederim.  
6. Zor bir şey bulursam pes ederim.  
7. Yeteneklerim her şeyi belirler.



"PSİKOLOJİDE SON YİRMİ YIL İÇİNDEKİ EN ÖNEMLİ BULGULARDAN BİRİ, KİŞİLERİN DÜŞÜNCE YÖNTEMİNİ SEÇEBİLECEKLERDİR."

  MARTIN SELIGMAN

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments